Akupunktur Aalborg – Stimuler og genopretter

Akupunktur er en metode, som bruges til at fremme din krops naturlige helbredelse. Behandlingsformen foregår ved, at man ved brug af nåle stimulerer og genopretter ubalancer i kroppen. Akupunktur er blandt andet en metode, der bruges ved flere former for smertelindring og andre symptomer i kroppen. Bor du i Nordjylland og vil gerne prøve akupunktur? Så kontakt My Fysio. My Fysio laver akupunktur i Aalborg, så det er let at komme til, lige meget om du kommer fra Nørresundby, Svenstrup, Støvring eller omegn.

En behandling med akupunktur foregår ved at sætte tynde nåle ind i hud og muskler. Dette stimulerer nerverne i området med blandt andet smerter. Det kan give en øget tilstrømning af blod til området, som gør, at kroppen udskiller smertedæmpende hormoner. Virkningen af behandlingen er ofte mest effektiv efter 3-6 gange. Selvom nogle vil kunne mærke en positiv effekt efter et par enkelte behandlinger.

Hos My Fysio kan du få behandling med akupunktur i Aalborg. Vi laver behandlingerne ved blandt andet smerter i led og muskler. Dette kunne blandt andet være, hvis du har fået en fibersprængning eller en tennisalbue. Vi laver også akupunktur for at behandle blandt andet migræne.

Akupunktur Aalborg – hvorfor vælge akupunktur?

Akupunktur kan være en rigtig behagelig og afslappende oplevelse. Du ligger på en briks og får stille og roligt sat tynde, sterile nåle i dit problemområde. Vi har altid respekt for dig og dine grænser, så du føler dig tryg gennem hele din behandling. Vi har nemlig et stort fokus på, at du skal have det godt, mens du er hos os.

Hos My Fysio kan du få akupunktur i Aalborg i høj kvalitet. Vi har altid fokus på dig, som kunde, og lytter til, hvilke problematikker du har. Vi holder os altid opdaterede med den nyeste viden inden for vores behandlinger. På denne måde er du nemlig sikret den højeste kvalitet hos os.

Vi går også meget op I, at du er med hele vejen. På denne måde giver vi dig også en forståelse for, hvordan behandlingen virker og hvad vi rent praktisk gør. Du er derfor ikke i tvivl om, hvordan din behandling foregår eller hvordan den skal virke.

Vil du prøve akupunktur i Aalborg eller har du spørgsmål til vores øvrige behandlinger? Så kontakt My Fysio på tlf.: 42 30 05 80 eller mail: kontakt@Dsouzaperformance.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.