Firmamassage Aalborg - Tilpasset til jeres arbejdsdag

Glade og sunde medarbejdere er godt for alle firmaer. Velvære hos ansatte gavner alle parter i et firma. Hos My Fysio i Aalborg tilbyder vi firmamassager. Vores firmamassage i Aalborg er lavet til at gavne jeres medarbejdere. Den øger også effektiviteten og glæden hos medarbejderne.

Massage er en god måde at undgå ømhed på. Det kan både være, hvis man er fysisk aktiv på arbejde. Det kan også ske ved kontorarbejde. Der kan nemlig nemt komme spændinger i kroppen af mange forskellige arbejdsstillinger. Vores massører er kvalificerede og gode til at løsne spændte muskler. Massørerne åbner op for kapillærerne så blodet kan strømme frit. Massage virker også godt til at hindre ømhed.

Ofte sete skader fra arbejde, der kan komme, er hovedpine, smerte i nakke, smerter i skuldre, stress, spændinger i kroppen, med mere. Vores firmamassage i Aalborg kan forebygge disse smerter. Den hjælper jer også af med disse smerter, som er opstået.

Firmamassage Aalborg - Massageordning til medarbejderne

Hos My Fysio tilbyder vi firmaer en massageordning. Her behandler vi jeres medarbejdere. Dette gør vi både i og efter arbejdstimerne. Vi ser på hver medarbejder, når vi skal behandle dem. Her ser vi efter, hvilken type arbejde de laver. Massageordningen er altså godt til enhver type arbejde. Der kan nemlig komme smerter af både fysisk hårdt arbejde og stillesiddende. Ved hjælp af vores massageordning kan jeres firma mindske antallet af sygdomsforløb og skader på arbejde.

Vores gode massører besøger jer i virksomheden. Her kommer vi med vores eget udstyr og egen briks. Ellers sørger vi for, at alle får en god behandling. Vi aftaler alt med jer, inden vi kommer.

Kunne du tænke dig at prøve firmamassage i Aalborg eller har du spørgsmål til andre behandlinger? Så kontakt My Fysio på tlf.: 42 30 05 80 eller mail: kontakt@Dsouzaperformance.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.