Fysioterapeut Aalborg – bliv smertefri

Døjer du med smerter et sted i kroppen, kan det være en god ide at prøve at tage til en fysioterapeut. En kompetent fysioterapeut kan nemlig hjælpe med af mindske rigtig mange former for smerter. Leder du efter en fysioterapeut i Aalborg, så kontakt My Fysio. Klinikken ligger ikke langt fra motorvejen, så det er nemt at komme til fra hel Nordjylland. Kommer du derfor fra Svenstrup, Støvring eller nord fra Limfjorden, kan du nemt komme til klinikken.

Hos My Fysio har vi et højt fagligt niveau. Dette gør, at du altid får en behandling af høj kvalitet hos os. Vores høje kvalitet kommer blandt andet af, at vi altid holder os opdateret på den nyeste viden inden for manuel behandling af smerter. Vi har altid dig som kunde i fokus, så du får den behandling, du har brug for. Vi giver dig altid en større forståelse for, hvordan din krop hænger sammen. På denne måde får du en større forståelse for, hvad der ligger til grund for dine smerter, og hvordan behandlingen skal mindske dem.

Fysioterapeut Aalborg – behandlinger hos My Fysio

Hos My Fysio kan du finde en fysioterapeut i Aalborg området, som behandler mange former for smerter. Vi behandler smerter i blandt andet ryggen, knæ, nakken og skuldrene.

Rygsmerter er nogle af de mest almindelige smerter. De kommer ofte i lænden eller mellem skulderbladene. De skyldes ofte stillesiddende arbejde, en dårlig holdning eller en dårlig arbejdsstilling.

Hovedpine og nakkesmerter kommer ofte af muskelspændinger i nakken. Dette kan blandt andet komme som følge af dårlig holdning og dårlige arbejdsstillinger.

Skuldersmerter kommer ofte på grund af en forkert belastning på sener og muskler. De kan også komme af en overbelastning et sted i skulderen. Skulderen skal kunne bevæge sig i mange retninger og har derfor nemt ved at blive overbelastet, hvis man ikke passer på.

Dette er bare nogle eksempler på, hvad vi, som fysioterapeut i Aalborg, kan hjælpe dig med. Vi hjælper dig med at finde årsagen til dine smerter. På denne måde kan du blive mere opmærksom på blandt andet din holdning eller din arbejdsstillinger.

Vil du besøge en fysioterapeut i Aalborg eller har du spørgsmål? Så kontakt My Fysio på tlf.: 42 30 05 80 eller mail: kontakt@Dsouzaperformance.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.