Fysioterapi Aalborg

Fysioterapi kan være nødvendigt for rigtig mange mennesker. Det kan nemlig hjælpe med mange smerter i kroppen. Det kan være i nakken, ryggen, skuldrene eller et helt andet sted. Derfor er der også rigtig mange mennesker, der går til ”fys”, som man ofte kalder det i dagligdagen. Leder du efter fysioterapi i Aalborg, så kontakt os ved My Fysio. Vi står altid klar til at hjælpe dig.

Der kan være mange grunde til, at det kan være en god ide at starte til fysioterapi. Det kan blandt andet være på grund af stive led, spændinger i kroppen, genoptræning eller noget helt andet. Uanset hvad, dit problem er, så kan en fysioterapeut afhjælpe smerterne, du får på grund af disse skavanker.

Når du tager til fysioterapi i Aalborg, så vil den første behandling altid starte med en undersøgelse af din krop. På denne måde kan fysioterapeuten finde ud af, hvordan lige præcis dine skavanker påvirker din krop, og hvordan de kan behandles. Dernæst starter behandlingen. Selve behandlingen kan variere en del fra person til person. Det kommer nemlig helt an på, hvordan og hvor dine spændinger sidder, og hvordan de påvirker din krop.

Fysioterapeuten vil ofte give en mere manuel behandling, for at løsne op i led og muskler. Dette kombineres ofte i med hjemmetræning. På denne måde får du nemlig mest muligt ud af behandlingen og kan hurtigere mærke resultaterne.

Fysioterapi Aalborg hos My Fysio

Hos My Fysio kan vi udøve fysioterapi i Aalborg. Vores klinik ligger ikke langt fra motorvejen. Derfor har du nemt ved at komme ind til os, om du bor i Nørresundby, Svenstrup, Støvring eller et helt andet sted i Nordjylland.

Vi laver flere former for behandlinger, hvoraf fysioterapi er en af dem. Igennem fysioterapi kan vi behandle mange former for smerter. Det kan være smerter i ryggen eller skuldrene. Måske døjer du med hovedpine eller migræne? Dette kan vi også være behjælpelige med. Dette kommer nemlig ofte af spændinger i nakken eller skuldrene.

Uanset hvad der lægger til grund for dine spændinger, så står vi ved My Fysio altid klar til at hjælpe med at behandle dem.

Vil du prøve fysioterapi i Aalborg eller har du spørgsmål til vores øvrige behandlinger? Så kontakt My Fysio på tlf.: 42 30 05 80 eller mail: kontakt@Dsouzaperformance.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.